2 Haziran 2014 Pazartesi

Dikişsiz Papyon Yapımı

Enes ve Berâ 1 yaş partisinin teması papyon olunca, partinin her detayını papyonlarına oluştururken evin her yerini de papyon sardı. Tema papyon olunca, gelen misafirlerimize de evde elimde kendi yaptığım papyon kolyeler, çocuklarına da papyon taktık.  Ve Enesle Berâ'nın teşekkürler hediyesi papyon magnet oldu.



Yapımına gelince;
Büyüklüğünü isteğinize göre ayarlayacağınız kumaşın önce uzun taraflarını birbirini örtecek şekilde iki taraftan ortaya doğru katlayın. Sonra kısa olan kenarlar için de aynı işlemi şekildeki yapın. Tabi önce kumaşın ütüleyin. Ben kumaşlar dolabın üstünde olduğu için fotoğraf çekebilmek adına elimdeki papyon söküp tekrar yaptığım için biraz buruşuk;)


Elde ettiğiniz daha küçük dörtgenin ortasından parmaklarınızın üç kat olmak üzere şekil verin. Tam ortasından önce ince bir iplikleri sıkıca sarın.  Üzerine ister kumaşın parçasından, isterseniz de kurdele yardımıyla şekildeki gibi geçin. Ben ortadaki küçük kurdeleyi silikon tabancasıyla yapıştırdım.  Aradaki boşluktan da bağlamaya yardımcı olacak kurdeleyi geçirdim. Silikon tabancası şart değil bağlayabilirsiniz de. Kurdrlenin uçlarına çıt çıt da dikebilirsiniz. Magnet için de papyon oluştuktan sonra silikon tabancasıyla mıknatısını yapıştırdım ve poşetledim.  Bu kadar;)
Papyonları soran takipçim umarım yardımcı olmuşumdur
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder