5 Haziran 2014 Perşembe

Enes ve Berâ' nın Misafirlerine Hediyeleri; Kuş

İkiz anneleri bilir.  Normale göre hamileliğinizin cogunu yatarak, fazla hareket etmeden, hep türk altında geçirirsiniz.  Özellikle ilk 3 ay ve son 3 ay tehlikelidir. Ben de o dönemde can sıkıntısından sevgili arkadaşım Ayça sayesinde keçeyle tanıştım. Şansıma elim de yattı bu işe. Keçeyle uğraşırken Enes ve Berâ' nın gelen misafirlerine Hediyelerini de Keçeden kendim yapmaya karar verdim.

Önce nette gezinip hoşuma giden bi model buldum.  Sonra oturup kalıp çıkardım.  Resim yapan biri olduğum için bu benim için zor olmadı.  Siz isterseniz netten çıktı da alabilirsiniz. Dilinde hep "KUŞUM" kelimesi olsn biri için kuş magneti yapmaya karar verdim. Hem vakit geçirdim hem de el emeği bebek şekerleri/bebek hediyeleri yapmış oldum.  Belki yardımı olur diye sizinle de paylaşmak istedim.  Fotoğraflarla anlatmaya çalışacağım;
Kuş magnetler görselleri ve yapımı;

 Önce bu kalıpları çıkardım.  Renk renk kestim. Zevkinize göre tercih dize kalmış
 Daha sonra kuşların tek yüzlerini sade bırakırken gözlerini kalemle çizdiği yerden elimde diktim.  Kanatlarını sadece çarpı ile tutturdum. Sarı kuşta görüldüğü gibi arka kısma gelecek olan boş keçeyle göz ve kanat diktim parçayı birleştirirken gaga kısmını da iliştirip tüm parçaları elimde diktim. Arada, bir parça boşluk bırakıp oradan elyaf doldurdum ve o boşluğu da diktim.

Daha sonra Eminönü'nden aldığım tülü iki kat yapıp arkasına süs yaptım ve magneti silikon tabancası ile tüle, türlü de keçeyle yapıştırdım


Kuşlarımız hazır;)

Kolay gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder