8 Haziran 2014 Pazar

1. İkiz Şenliği Gerçekleşti

Dün yani 7 Haziran Cumartesi günü İstanbul Aydın Üniversitesi'nde 1.İkiz Şenliği gerçekleşti. Sıra dışı Anneler Derneği kurucusu Aydın Üniversitesi Öğretim Görevlisi ve yazar ikiz annesi Özlem Şinik'in organize ettiği şenliğin amacı devletin ve toplumun farkındalığının artırılması, ikiz ve çoğul ailelerin birbirleriyle dayanışmasının artırılmasıyla.  Pek çok firmanın katılımıyla gerçekleşen şenlik te 1. Ve 2. El Satış yapıldı, Hacivat Karagöz oyunu sergilendi, çitlembik abla balon ve baloncuklarla çocukları eğlendirdi. Sosyal medyadan tanıdığım, daha önce tanışma fırsatı bulduğum kişilerle ve yüzyüze hiç görüşmediklerimle karşılaşıp sohbet etme, fikir ve ürün alışverişinde bulunma fırsatım oldu.

Keyifli geçen şenlikte kimse onca ikizi bir arada görmemiştir heralde.  Oldukça renkli sahneler yaşandı.
Ben de hem ikiz annesi olarak hem de blogumu tanıtmak için oradaydım.

İşte düne dair kareler;


Blog adreslerimin yazılı olduğu Ayraçlardan batırıp dağıtırken konuklarıma da ev yapımı kurabiye ikram ettim.
 Cailou ve Micky ile hatıra fotoğrafı;)

Suat Veral ve ekibinin oynattığı Hacivat Karagöz oyunu çocukların çok ilgisini çekti.
 Ayrıca çocuklar perde arkasına geçip Hacivat ve Karagöz'ü oynatma şansı da buldular

 Çitlembik ablanın dev baloncukları çocukları hem şaşırttı, hem eğlendirdi

Ikiz gözüyle ikiz olmak konulu ödül almış resim sergisi






Tüm sponsorlara, emeği geçenlere ve şenliğe katılan herkese teşekkürler.  Güzel bir organizasyondu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder