20 Kasım 2012 Salı

Bebek Odamız

Kim demiş erkek odaları hep mavi olur, pek sevimli olmaz diye. Biz yaptık galiba da oldu;)

Eğer ikizleriniz olacaksa iki yatağınız olacak demektir. Bu da daha büyük bir odaya ya da alacağınız eşyalarda kısıtlamaya gideceksiniz demektir.

Hem beyazı çok sevdiğimden hem de çocuk odasında küçük ve renkli pek çok detay olacağından (en basiti bir sürü oyuncak olacak) beyaz ve sade dekorasyon tercih ettim. Aksi halde detaylarla birleşince oda çok kalabalık ve dağınık görünüyor gibi geliyor bana.

Biz mobilyacıdan 3 kapılı, altında çekmeceleri olan mdf bir dolap, 4'er çekmecesi olan masif iki yatak aldık.Malum çekmeceler pek işimize yarayacak. Eşimin İnegöl'lü olması sayesinde mobilyalarımız tanıdık bir yerden, İnegöl'den geldi. Bu odayı şifonyer sevmediğim için İkea'dan aldığımız 8 bölmeli çoğunlukla kitaplık olarak kullanılan çok amaçlı bir mobilyadan alıp, bölmelerini hasır sepetlerle tamamladım.

  Halımız antibakteriyel, English Home.

 Odanın tek duvarını aslanlı duvar kağıdıyla kaplayıp, cam kenarlarını fon perde görüntüsü verecek çizgili kağıt yaptırdık.
 Üzeri beyaz puantiyeli tül cibinliklerin üzerindeki renkli puantiyelerle uyum içinde oldu.
Dolap ve yatak üzerindeki dümenin ve çekmece kurplarının üzerinde taşlar mevcut. Çektiğim fotoğraflarda pek belli olmadığından onu ayrıca çektim. Erkek çocuğunun odasında nasıl olur diye çok düşündüm, kararsız kaldım ama iyi ki de böyle yaptırmışım, pek hoş görünüyor. Aklınızda olsun;)

 Emzirme koltuğumuz ve cibinliklerimiz İkea'dan. Üzerindeki keçe oyuncaklar el yapımı, tabi ki ben yaptım;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder