20 Kasım 2012 Salı

Babyshower /Bebek Çeyizi/ Hamileliğe Veda

Yurtdışında "Babyshower" olarak adlandırılan doğumdan önce arkadaşlarının hamile kişiye sürpriz yaparak evi süsleyip eğlendikleri, fotoğraflar çekildikleri, hamile kişiye moral verilen bir tabir/sosyal aktivite var. Türkiye'de de "hamileliğe veda partisi", annelerimize göre "bebek çeyizi" olarak adlandırılan bir olay bu. Biz de bu sosyal aktiviteye dahil olalım dedik. Tabi tek farkla, organizasyonu kendimiz yaptık;)

Doğum öncesi son zamanlar zaten pek hareket edemediğim, dışarı çıkamadığım için evde geçirdiğim zamanı süslemeleri hazırlayarak geçirdim. Renkli peçeteler, krapon kağıtları ve kurdalelerle bir şşeyler yaptım. Önce bütün halde konsept olarak fotoğrafları paylaşıyorum. Neyin nasıl yapıldığına DIY (Do It Yourself) etiketinden ulaşabilirsiniz;)



 Bebek bezinden oluşan bu pasta kuzenimin hediyesi;) Çok beğendim, çok sevdim, ben ondan sıkılana kadar odamızın bir köşesinde aksesuar olarak kullanıcam, bozmayı kesinlikle düşünmüyorum;)

Bu biberonlu şekerler de gelen misafirlerimize hatıra hediyemiz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder