2 Mayıs 2014 Cuma

Mom's Night Out 3

Anne olduğumdan beri deneyimleyerek öğrendiğim ve hep söylediğim bir şey var; bedenen ve ruhen sağlıklı çocuklar için bedenen ve ruhen sağlıklı annelere ihtiyac var. Ruhen sağlıklı anneler için de annelerin dışarı çıkıp kafa dağıtmaları, deşarj olmaları, anneliğin dışında bir hayatları daha olduğunu hatırlamaları gerekiyor.

Biz üniversiteden hepinizin anne olduğu bir arkadaş grubuyla ayda bir akşam çocuksuz kız kıza yemek yiyor sohbet ediyoruz.  Aynı aktivite sosyal medyada da yapılmaya başlandı. Ve ben 
Annelerin diğer annelerle gece dışarı çıkıp sohbet ettiği Mom’s Night Out etkinliğinin üçüncüsü ne katıldım.

Bu seferki buluşma 30 Mayıs akşamı Ramada Plaza Otel'deydi. Ben de çocukları anane ve babalarına bırakarak katıldım.  Annelerin annelik kimliklerinin yanısıra kendileri olabildikleri, sosyalleşmekle beraber kim olup ne yaptıklarını hatırladıkları ve anlattıkları bir geceydi. Ayrıca sosyal medyadan bilip, konuştuğum annelerle yüzyüze tanışmak ve diğer organizasyonlarda karşılaştığım annelerle tekrar sohbet etme ve gözden kaçırdığım sosyal medya gündemi ve yapılan sosyal sorumluluk projelerini öğrenmek/takip etmek gibi pek çok artısı olan bu gecede kafamın dağılıp modumun değişmesi de cabası oldu. 

 Yurt dışında da benzeri yapılan bu aktivitenin Türkiye girişimcisi Etiler Müzik Okulu‘nun sahibi sevgili Müzisyen Anne Ahu Kahraman.  Aynı zamanda Berna Serdarlı’nın kurduğu ailemizle.tv sitesinin birinci yaşını kutlayıp pastasını kestik.  Sevgili Berna ' nın bize hediyeleri de oldu. Gecenin ilerleyen saatlerinde müzisyen anne Ahu, bize piyano çaldı.  Hep beraber şarkılar söyleyip eğlendik





#momsnightouttr #annelerdeeglenir hashdag leri ile sosyal medyada yer alan etkinliğin bur sonraki için twitter ve Instagramdan @momsnightouttr ve @muzisyenanne adreslerinden takip edip katılabilirsiniz. 

Sevgiler

1 yorum:

  1. Ayşen Hanım, benim de katılmak istediğim etkinliklerde bulunmuşsunuz. Ne yazık ki katılamadım ama sayenizde olup bitenden haberim oldu :) Teşekkürler. Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere. Bu arada yazınızın başında belirttiklerinize de tamamen katılıyorum.

    YanıtlaSil