20 Şubat 2014 Perşembe

Parmak Boyası

Biz bu hafta Enes ve Bera ile parmak boyası yaptık. Ne yalan söyleyeyim hayli zor oldu ve çok da eğlenmediler.  Sadece bana anı oldu. Çünkü etraf kirlenecek korkuma çocukların tek başlarına boya yapmalarına izin veremedim.  Üstelik netten bulduğum çalışmaları yapmaya odaklandığım için çocukların ellerini ayaklarını tutup tuele ben bastırdım. Haliyle onlar için eğlenceli olmadı.


Bu aktiviteyi açık havada bahçede ya da evde geniş mekanda ve etrafa muşamba tarzı bişeyler le örterek yapmanızı öneririm. Ve bırakın çocuklar kendileri birseyler yapsın ve siz siz olun ilk denemenizi direk tuale yapıp da ziyan etmeyin😂

Ee her aktivite, her denetim başarılı olacak diye birşey yok değil mi;) bu postta da neler yapamayacağınızı öğrendiniz, fena mı;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder