3 Aralık 2013 Salı

Enes ve Berâ 1 Yaşında


O büyük günün ardından tam bir yıl geçti. Coşkuyla kutlamamak olmazdı değil mi?

Masa süslerinden muffinine, çikolata köşesine, kurabiyesine, çiçeklere, papyonlarına varana dek hepsini kendim yaptım. Her bir noktasında el emeğimin olduğu doğum günü hazırlıkları için günler hatta aylar öncesinden hazırlıklara başladım. Çocuklar uyurken uyumaz işe koyuldu.  Çok uykusuz kaldım.  Yoruldum ama değdi;)


Papyon temalı doğum günü için öncelikle bir yer kiraladık.  Sadece içecek ikramı, masa sandalye, müzik/dj ve yer hizmeti verecek güzel bir yer buldum. Bir palyaço kiraladık. Fotoğrafçı ayarladık. Pazar gününe denk gelen 1 Aralık'ta Enes ve Berâ ilk doğum günlerini kutladılar



Aile içinde herkes kıyafeti ne uygun papyon ya da papyon kolye taktı.  Gelen tüm misafirlere de papyon kolye ve buzdolabı magnetic hediye ettik. Sonrasını anlatmıyor, fotoğraflıyorum;)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder